Uruchamiając pomoc zdalną akceptujesz regulamin świadczenia usług firmy Progres Partner.
Aby kontynuować kliknij tutaj.
Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych, Aplikacja mobilna zapewnia dostęp do aktualnych danych oraz umożliwia pracę offline w terenie.
Zalety Comarch Mobile Sprzedaż: Usprawnienia podczas wystawiania dokumentów, dostęp do danych o klientach, towarach, stanach magazynowych czy akcjach promocyjnych, monitorowanie płatności klientów. Comarch Mobile Sprzedaż zapewnia profesjonalną obsługę zamówień poprzez przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, dostęp do aktualnych stanów towarów w różnych magazynach, dostęp do historii transakcji kontrahentów. Comarch Mobile sprzedaż umożliwia planowanie i realizację wizyt handlowych przez przedstawicieli handlowych, a ich przełożeni maja możliwość monitorowania pokonywanych tras.
Dla kogo jest dedykowany Comarch Mobile sprzedaż? Dla każdej firmy, która prowadzi sprzedaż towarów lub usług w terenie poza siedzibą firmy. Dla każdego przedsiębiorcy, który szuka narzędzi ułatwiających i przyśpieszających obieg dokumentów handlowych w firmie. Comarch Mobile sprzedaż dedykowany jest do każdej firmy prowadzącej sprzedaż w ramach vansellingu.
Wdrożenie Comarch Mobile sprzedaż przebiega szybko i sprawnie podczas jednej wizyty naszego specjalisty w Państwa siedzibie. System Comarch Mobile sprzedaż działa w oparciu o moduł Handel systemu Comarch ERP Optima. Prosty i intuicyjny interfejs systemu Comarch Mobile sprzedaż, dostosowujący się do rozdzielczości urządzenia, na którym jest użytkowany sprawia, że wykonywanie codziennych obowiązków staje się szybsze i prostsze.
Świadczymy usługi bezpośrednio na terenie gmin: Gliwice, Zabrze, Knurów, Pyskowice, Ruda Śląska, Świętochłowice, Chorzów, Katowice, Sosnowiec, Rybnik Racibórz, Wielowieś, Strzelce Opolskie i gminy ościenne. Po wcześniejszym uzgodnieniu także teren całego kraju.
Świadczymy usługi zdalnej obsługi klienta na terenie całej Polski .