Zarządzanie PPK

Aplikacja Comarch PPK przeznaczona jest do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych w firmie oraz za pośrednictwem biura rachunkowego. Jest ściśle zintegrowana z modułami kadrowo-płacowymi Comarch ERP HR, ale również współpracuje z systemami kadrowo-płacowymi innych producentów. Może więc działać samodzielnie.

Kluczowymi funkcjonalnościami aplikacji są: możliwość ewidencjonowania danych uczestników PPK, comiesięcznego naliczania i ewidencjonowania składek oraz przesyłania ich do wybranej instytucji finansowej.

 

Funkcje aplikacji Comarch PPK

Docelowy zakres funkcjonalny aplikacji Comarch PPK będzie następujący:

  • informacje o pracodawcy i wybranej instytucji finansowej zarządzającej PPK
  • rejestr pracowników
  • prowadzenie ewidencji pracowników
  • integracja z Comarch ERP HR lub import z pliku
  • rejestr deklarowanych procentowych składek członkowskich dla PPK
  • rejestr wystąpień i przystąpień pracowników do PPK
  • naliczanie i ewidencja miesięcznych składek na PPK
  • generowanie plików zgłoszeniowych, wyrejestrowujących, aktualizujących dane dla instytucji finansowych
  • generowanie plików o składkach na PPK dla instytucji finansowych
  • dostęp poprzez API dzięki czemu możliwa jest integracja z innymi systemami HR lub oprogramowaniem kadrowo płacowym

 

Intuicyjne interfejsy aplikacji Comarch PPK

 

Współpraca z instytucjami finansowymi

Podjęliśmy ścisłą współpracę z AVIVA Investors Poland TFI, AXA TFI, TFI ALLIANZ Polska oraz Millennium TFI! W ramach tej współpracy, w aplikacji Comarch PPK, takie czynności jak m.in.: zawarcie umowy o zarządzenie, wysyłka deklaracji czy informacji o składkach, odbywać się będzie poprzez bezplikową wymianę danych poprzez API. To rozwiązanie, pozwoli pracodawcom na wygodniejszą, szybszą oraz bezpieczniejszą komunikację z TFI. Dowiedz się więcej >