Comarch OCR - usprawnij pracę księgowości w firmie. Automatycznie wprowadzaj papierowe faktury do systemu,
Zalety Comarch OCR to szybkie wprowadzanie faktur do systemu ERP, brak powielania dokumentów, automatyczna zamiana zeskanowanego obrazu na tekst w systemie, rozpoznanie kluczowych danych: numer faktury, NIP, data, kwota netto i brutto, VAT, numer rachunku bankowego, połączony z systemem ERP. Comarch OCR umożliwia także przetwarzanie wielu plików jednocześnie.
Dla kogo dedykowany jest Comarch OCR? Dla każdej firmy, która wprowadza duże ilości faktur do systemu w tym dla biura rachunkowego. Blisko 100% skuteczność sprawia, że praktycznie całkowicie eliminujemy ryzyko błędu ludzkiego podczas wykonywania mozolnej czynności jaka jest np. wprowadzanie faktur zakupu do rejestru vat.
Wdrożenie Comarch OCR przebiega szybko i sprawnie – moduł ten jest zintegrowany z systemami Comarch ERP. Do wdrożenia i bieżącej eksploatacji wymagany jest skaner (najlepiej z podajnikiem dokumentów). Wdrożenie Comarch OCR może odbyć się podczas wizyty naszego specjalisty w Państwa siedzibie lub poprzez połączenie zdalne.
Świadczymy usługi bezpośrednio na terenie gmin: Gliwice, Zabrze, Knurów, Pyskowice, Ruda Śląska, Świętochłowice, Chorzów, Katowice, Sosnowiec, Rybnik Racibórz, Wielowieś, Strzelce Opolskie i gminy ościenne. Po wcześniejszym uzgodnieniu także teren całego kraju.
Świadczymy usługi zdalnej obsługi klienta na terenie całej Polski .