Uruchamiając pomoc zdalną akceptujesz regulamin świadczenia usług firmy Progres Partner.
Aby kontynuować kliknij tutaj.
W obliczu szybkiej cyfryzacji administracji publicznej oraz zbliżającego się terminu 1 stycznia 2025 r., usługa e-Doręczeń staje się nieodzowna dla wszystkich zawodów zaufania publicznego, w tym dla rzecznika patentowego. Dzięki nim proces doręczania dokumentów nabiera nowego wymiaru – jest natychmiastowy, elektroniczny i w pełni zgodny z wymogami ustawy o doręczeniach elektronicznych oraz rozporządzenia eIDAS. To kluczowa zmiana w praktyce zawodowej rzecznika patentowego, który coraz częściej zarządza dokumentacją i korespondencją w formie cyfrowej.
Bezpieczeństwo i pewność prawna – wiadomości elektroniczne są rejestrowane, co daje gwarancję tożsamości nadawcy i odbiorcy. Każde doręczenie jest równoważne listowi poleconemu za potwierdzeniem odbioru.
Oszczędność czasu – brak konieczności wizyt na poczcie czy oczekiwania na listonosza. Wszystkie sprawy można załatwić zdalnie, co przekłada się na szybszą obsługę klientów w postępowaniach patentowych.
Łatwa integracja – usługa e-Doręczeń może współpracować z systemami do zarządzania dokumentami, takimi jak Comarch ERP. Pozwala to na sprawne prowadzenie archiwum i automatyzację obiegu korespondencji.
Zgodność z prawem – wkraczając w nową erę komunikacji elektronicznej, rzecznik patentowy spełnia obowiązek posiadania adresu do doręczeń elektronicznych, unikając problemów prawnych i kar administracyjnych.
W ofercie IT-Partner24 znajduje się kwalifikowana usługa Certum e-Doręczenia, którą można wdrożyć zarówno w firmach rejestrowanych w CEIDG czy KRS, jak i wśród osób wykonujących zawody zaufania publicznego. Dzięki temu zyskujesz:
Jako ekspert w cyfryzacji procesów biznesowych, IT-Partner24 nie tylko oferuje narzędzia do e-Doręczeń, ale również pełne wsparcie we wdrożeniach systemów ERP, outsourcing IT oraz konfigurację podpisów elektronicznych. Stawiamy na:
Zadbaj o terminowe wdrożenie e-Doręczeń i spełnij wszystkie wymogi prawne przed obowiązującym terminem. Skorzystaj z usług IT-Partner24, by maksymalnie uprościć proces migracji do cyfrowej obsługi korespondencji. Dzięki temu zapewnisz swoim klientom (obecnym i przyszłym) profesjonalną obsługę, eliminując ryzyko opóźnień czy problemów z doręczeniami.
Zapewnij sobie przewagę konkurencyjną i bezpieczeństwo prawne. Skontaktuj się z nami, aby zamówić wdrożenie e-Doręczeń już dziś!