Comarch ERP Optima CRM jest modułem umożliwiającym planowanie kanałów kontaktu z klientami, a także pozwalającym na prowadzenie ewidencji odbytych spotkań i rozmów telefonicznych. Oprogramowanie Comarch Optima CRM pozwala również przydzielać zadania pracownikom oraz przeprowadzić proces windykacji.

 

Comarch ERP Optima dla klientów – dostosuj działania do potrzeb!

 

Wiedza zebrana w module Comarch Optima CRM może zostać wykorzystana do prowadzenia uporządkowanych, zaplanowanych działań marketingowych czy skutecznych działań handlowych. Moduł pozwala łatwo i szybko filtrować dane oraz analizować je. Uzyskujemy także bieżącą kontrolę stopnia realizacji poszczególnych zadań oraz możliwość dopasowania realizowanych działań w zależności od potrzeb danego kontrahenta. Moduł Comarch ERP Optima CRM korzystnie wpływa na relacje z klientami, czyniąc je bardziej owocnymi Pozwala zaoszczędzić czas, który możesz wykorzystać na rozwój firmy!

 

 

 

 

 

 

Funkcjonalność modułu Comarch Optima CRM obejmuje:

 

  • rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań,
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów,
  • obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna) (zobacz film),
  • ankiety (zobacz film),
  • przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych (zobacz film).

 

Ponadto moduł Comarch ERP Optima CRM Plus obejmuje funkcjonalność automatycznej windykacji należności, a także możliwość tworzenia ankiet.

 

W ramach procesu windykacji możliwe jest:

 

  • automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach,
  • tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami,
  • generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach,
  • blokowanie sprzedaży. 

(Zobacz film)

 

Moduł CRM Plus umożliwia również gromadzenie dodatkowych informacji i opinii bezpośrednio od kontrahentów. Uniwersalną formę umożliwiającą budowanie wzorcowych wywiadów z kooperantami w zależności od określonych potrzeb użytkowników, stanowią ankiety.