Jeśli jesteś właścicielem konta bankowego (jedynym) w Santander Bank Polska to do uzyskanie certyfikatu kwalifikowanego wystarczy kilka minut.

Bank umożliwił klientom posiadającym Santander Internet korzystanie z usługi eID, pozwalającej na zdalne potwierdzenie tożsamości m.in. w procesie pozyskiwania kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

 

Jak wygląda proces wnioskowania?
I. Wysyłamy zaproszenie do wypełnienia wniosku na wskazany przez Ciebie adres email.


II. Musisz posiadać dostęp do:
 swojej skrzynki email,
 konta bankowego w Santander Bank Polska, którego jest jedynym właścicielem,
 telefonu komórkowego, którego numer zostanie podany we wniosku o wydanie certyfikatu kwalifikowanego.


III. Proces wnioskowania odbywa się po Twojej stronie :
 Odebranie zaproszenia do eID,
 Utworzenie konta/ logowanie do systemu Certum,
 Rozpoczęcie wnioskowania,
 Przekazanie danych z konta bankowego,
 Złożenie wniosku i podpisanie Oświadczenia.