W związku z obecną sytuacją w kraju, wychodząc na przeciw Państwa potrzebom razem z Certum uruchomiliśmy możliwość zdalnej obsługi klienta.

 

Zdalna obsługa klienta jest dedykowana klientom, którzy z różnych względów nie mogą skorzystać z klasycznej metody uzyskania certyfikatu.

 

Elementy wymagane do skorzystanie ze ścieżki zdalnej obsługi - Subskrybent musi posiadać:

  1. Dostęp do Internetu,
  2. Dostęp do komunikatora – MS Skype / Skype for Business.
  3. Indywidualny adres e-mail,
  4. Urządzenie z kamerą internetową,
  5. Numer telefonu powiązany z urządzeniem mobilnym np, smartfon / Tablet. Na ten numer system Certum wyśle dedykowany link potrzebny do uruchomienia weryfikacji.
  6. Polskie konto bankowe (którego Subskrybent jest głównym właścicielem) -
  • konto bankowe musi być założone w banku obsługującym klientów na terenie polski,
  • konieczności wykonania przelewu weryfikacyjnego -1zł. (przelew jest zwracany na konto z którego został dokonana płatność).

 

Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z nami przez formularz lub dzwoniąc do nas