W związku z obecną sytuacją w kraju, wychodząc na przeciw Państwa potrzebom razem z Certum uruchomiliśmy możliwość zdalnej obsługi klienta.
Zdalna obsługa klienta jest dedykowana klientom, którzy z różnych względów nie mogą skorzystać z klasycznej metody uzyskania certyfikatu.
Elementy wymagane do skorzystanie ze ścieżki zdalnej obsługi - Subskrybent musi posiadać:
- Dostęp do Internetu,
- Dostęp do komunikatora – MS Skype / Skype for Business.
- Indywidualny adres e-mail,
- Urządzenie z kamerą internetową,
- Numer telefonu powiązany z urządzeniem mobilnym np, smartfon / Tablet. Na ten numer system Certum wyśle dedykowany link potrzebny do uruchomienia weryfikacji.
- Polskie konto bankowe (którego Subskrybent jest głównym właścicielem) -
- konto bankowe musi być założone w banku obsługującym klientów na terenie polski,
- konieczności wykonania przelewu weryfikacyjnego -1zł. (przelew jest zwracany na konto z którego został dokonana płatność).
Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z nami przez formularz lub dzwoniąc do nas